חלופה נגישה ציר הזמן
תואר ראשון
פנייה לרישום
רוצה ללמוד אצלנו?
מרכז הרישום ישמח לפרט לך אודות אפשרויות הלימוד הקיימות אצלנו,ליצירת קשר
ניתן לפנות טלפונית 02-9937337 , או על ידי השארת פרטים באתר.
שיחה עם מרכז הרישום
במהלך השיחה הראשונה ימסרו לך מידע על התארים הקיימים במכללת הרצוג, וינחו אותך אילו מסמכים עליך לשלוח. לאחר שתבחר מה ללמוד, ולאחר קבלת המסמכים, יתאמו לך מועד לראיון עם ראש התוכנית.
טופס הרשמה – לחצו כאן
מסמכי רישום
- תעודת בגרות
- תמונת פספורט
- במידה ויש:
- פסיכומטרי
- אישורי ישיבה
- אישורי מכינה
- לימודים קודמים
מפגש היכרות בקמפוס
המפגש יכלול:
מידע מפורט על לימודי התואר הראשון במכללה
מבחנים במידת הצורך, על פי הנחיות מרכז הרישום
ראיון קבלה
המפגש יתקיים בקמפוס בו תלמד/י.
גברים- באלון שבות (למפה לחצו כאן )
נשים- במגדל עוז (למפה לחצו כאן )
הודעת קבלה למועמד
נציגי מרכז הרישום ימסרו לך תשובה לגבי קבלתך למכללה
תשלום דמי רישום
כדי להשלים את תהליך ההרשמה עליך לשלם דמי רישום בסך 400 ₪.
קבלת אישור רפואי
יש להעביר את האישור רפואי ל:
תוכנית הגברים – minhal1@herzog.ac.il
תוכנית הנשים: dafnach@herzog.ac.il
שליחת מכתב קבלה
עם סיום קליטתך כסטודנט במכללה ישלח אליך מכתב קבלה בדוא”ל.
ייעוץ לימודים שנה א’
אנו ממליצים להיות בקשר עם יועצת הלימודים שלך לקראת סוף השנה לבדיקת מאזן החובות.
בחירת חוגי לימוד
עליך לבחור את ההתמחויות המעניינות אותך, מתוך מגוון החוגים במכללה, ואת ימי הלימוד המועדפים עליך, בהתאם לחוגים שבחרת.
לחצו כאן לפירוט החוגים
בניית מערכת שעות
מערכת השעות שלך תיבנה על ידי יועצי הלימודים, על סמך החוגים שבחרת, וימי הלימוד שבחרת (במידת האפשר)
את מערכת השעות שלך תוכל לראות במידע האישי, סמוך לפתיחת שנת הלימודים
הסדרת שכר לימוד
מדור שכר לימוד ישלח אליך דרישת תשלום עבור שכר הלימוד השנתי ותשלומים נלווים בדוא”ל, לדרישה זו יצורפו דרכי התשלום האפשריות.
סמסטר א’ שנה א’
ניתן לערוך שינויים במערכת השעות עד תחילת השבוע השלישי בסמסטר בעזרת המזכירות האקדמית.
בחינות סמסטר א שנה א’
המבחנים מתקיימים במהלך השבועיים האחרונים של הסמסטר ובמהלך החופשה. לו”ז המבחנים נמצא ב”מידע האישי” באתר הסטודנטים.
סמסטר ב שנה א’
ניתן לערוך שינויים במערכת השעות עד תחילת השבוע השלישי בסמסטר בעזרת המזכירות האקדמית.
מבחני סוף שנה שנה א’
המבחנים מתקיימים במהלך השבועיים האחרונים של הסמסטר ובמהלך החופשה. לו”ז המבחנים נמצא ב”מידע האישי” באתר הסטודנטים.
בניית מערכת לשנה הבאה
בניית המערכת נפתחת בתחילת חודש יולי. תלמידי שנים ב – ד יכולים לבנות מערכת לבד ביועץ הוירטואלי. אנו ממליצים להיעזר ביועצת לימודים בבניית המערכת.
שיבוץ להכשרה מעשית
יש לפנות למחלקת הכשרה פדגוגית לשיבוץ.
התמחות
לחצו כאן לאתר התמחות
סיכום חובות שנה ד’
לקראת סיום שנה ד’ יועצי הלימודים יעבירו לך סיכום של החובות שנותרו לך לצורך סיום התואר.
הפעלת טופס טיולים שנה ד’
לאחר סיום כל חובות הלימודים עליך לפתוח טופס טיולים. פתיחת הטופס הינה תנאי הכרחי לצורך סגירת התואר וקבלת הזכאות. במהלך התהליך ייבדקו:
- אישור רפואי
- סיום חובות לימודים
- סיום ההכשרה המעשית
- הסדרת חובות כספיים למכללה
- החזרת ספרים לספרייה
תהליך זה יכול להימשך כחודש.
לחצו כאן להדרכה לפתיחת טופס טיולים
תואר שני
פנייה לרישום
רוצה ללמוד אצלנו?
מרכז הרישום ישמח לפרט לך אודות אפשרויות הלימוד הקיימות אצלנו,ליצירת קשר
ניתן לפנות טלפונית 02-9937337 , או על ידי השארת פרטים באתר.
שיחה עם מרכז הרישום
במהלך השיחה הראשונה ימסרו לך מידע על התארים הקיימים במכללת הרצוג, וינחו אותך אילו מסמכים עליך לשלוח. לאחר שתבחר מה ללמוד, ולאחר קבלת המסמכים, יתאמו לך מועד לראיון עם ראש התוכנית.
טופס הרשמה – לחצו כאן
מסמכי רישום
- תמונת פספורט
- תעודת הוראה
- תעודת תואר ראשון
- גיליון ציונים תעודת הוראה
- גיליון ציונים תואר ראשון
- תלוש משכורת המעיד על שנות ותק
- גיליונות ציונים של קורסי תואר שני במוסד אחר לצורך הכרה בלימודים קודמים (אם יש)
ראיון קבלה עם ראש התוכנית
הראיון יכלול:
- שיחת היכרות ובדיקת התאמה ללימודים
- תיאום ציפיות
- מידע מפורט על התכנית
ראיון יתקיים באחד הקמפוסים של המכללה, בתיאום אישי בין ראש התוכנית לבין המועמד. לאחר הראיון יודיע ראש התוכנית למרכז הרישום האם המועמד התקבל ללימודים.
הודעת קבלה למועמד
נציגי מרכז הרישום ימסרו לך תשובה לגבי קבלתך למכללה
תשלום דמי רישום
כדי להשלים את תהליך ההרשמה עליך לשלם דמי רישום בסך 400 ₪.
שליחת מכתב קבלה
עם סיום קליטתך כסטודנט במכללה ישלח אליך מכתב קבלה בדוא”ל.
הסדרת שכר לימוד
מדור שכר לימוד ישלח אליך דרישת תשלום עבור שכר הלימוד השנתי ותשלומים נלווים בדוא”ל, לדרישה זו יצורפו דרכי התשלום האפשריות.
הכרה בלימודים קודמים
במידה ולמדת במוסד קודם והנך רוצה לקבל הכרה, עליך להעביר למרכז הרישום מסמכים פורמליים המעידים על לימודיך.
לאחר בחינת המסמכים על ידי מינהל התלמידים, יקבעו סך השעות המוכרות לך לתואר על סמך לימודיך הקודמים.
בניית מערכת שעות
מערכת השעות שלך תיבנה על ידי יועצי הלימודים, על סמך החוגים שבחרת, וימי הלימוד שבחרת (במידת האפשר)
את מערכת השעות שלך תוכל לראות במידע האישי, סמוך לפתיחת שנת הלימודים
סמסטר א’ שנה א’
ניתן לערוך שינויים במערכת השעות עד תחילת השבוע השלישי בסמסטר בעזרת המזכירות האקדמית.
בחינות סמסטר א שנה א’
המבחנים מתקיימים במהלך השבועיים האחרונים של הסמסטר ובמהלך החופשה. לו”ז המבחנים נמצא ב”מידע האישי” באתר הסטודנטים.
סמסטר ב שנה א’
ניתן לערוך שינויים במערכת השעות עד תחילת השבוע השלישי בסמסטר בעזרת המזכירות האקדמית.
מבחני סוף שנה שנה א’
המבחנים מתקיימים במהלך השבועיים האחרונים של הסמסטר ובמהלך החופשה. לו”ז המבחנים נמצא ב”מידע האישי” באתר הסטודנטים.
סמסטר קיץ
בסמסטר קיץ מתקיימים שניים עד שלושה קורסים במהלך שבועיים מרוכזים. מועד קורסי הקיץ מתפרסם בידי המזכירות האקדמית.
לסמסטר קיץ לחצו כאן
בניית מערכת לשנה ב’
בניית המערכת לשנה ב’ נפתחת בתחילת חודש יולי. יש לעמוד בקשר עם המזכירות האקדמית (רצוי בדוא”ל) על מנת לבנות את המערכת לשנה ב’.
בחירת נושא ותיאום עם מנחה
עבודת הגמר נכתבת במהלך שנות הלימודים א’-ב’ או בסמסטר שלאחר מכן. במהלך הלימודים יסייעו לך ראש התכנית והמזכירות האקדמית למצוא מנחה לעבודה, בהתאם לנושא עליו תרצה לכתוב.
הגשת עבודת גמר
לאחר סיום העבודה יש להגיש את העבודה בהתאם לנהלים.
קבלת ציון
את עבודת הגמר יבדוק מלבד המנחה קורא שני מתוך סגל התוכנית. בודקי העבודה עשויים לבקש מהסטודנט לבוא בפניהם על מנת ‘להגן’ על העבודה שכתב.
סיכום חובות תואר שני
לקראת סמסטר ב’ של שנה ב’ תקבל מהמזכירות האקדמית סיכום של החובות שנותרו לך לצורך סיום התואר.
הפעלת טופס טיולים שנה ד’
לאחר סיום כל חובות הלימודים עליך לפתוח טופס טיולים. פתיחת הטופס הינה תנאי הכרחי לצורך סגירת התואר וקבלת הזכאות. במהלך התהליך ייבדקו:
- אישור רפואי
- סיום חובות לימודים
- סיום ההכשרה המעשית
- הסדרת חובות כספיים למכללה
- החזרת ספרים לספרייה
תהליך זה יכול להימשך כחודש.
לחצו כאן להדרכה לפתיחת טופס טיולים