מרכז אקדמי תכניות קדמא ובעלז, מרכז החוג לחינוך
מערכת החינוך היהודית בישראל מחולקת לזרמים מגזריים. ההפרדה בין המגזרים יוצרת נוחות לכל
מגזר בכך שהיא מאפשרת לחמוק מהתמודדות עם מחלוקות סביב דילמות בחינוך היהודי, אולם
הדיכוטומיה דתי-חילוני איננה מכסה את מגוון הזרמים ותתי-הזרמים הקיימים כיום. מעבר לכך,
ההפרדה מייצרת הקצנה ויש לכך פוטנציאל פגיעה במכנה המשותף.
פוליטיקת הזהויות והמציאות הפוליטית המקוטבת, בעולם המערבי בכלל ובישראל בפרט, עושים
שימוש בתיאוריית הזהות החברתית ובכך מרחיבים את המפריד ומגביהים את הגדרות בין המגזרים.
תיאוריית המגע, מנגד, מאפשרת היכרות בינאישית, יחסי אני-אתה, שעשויים לאפשר חזרה אל
חיפוש המכנה המשותף.
התכנית מיועדת למורים ומנהלים ממערכת החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי ולכל מי שהחינוך היהודי
קרוב לליבו ממגוון זרמים אשר מעוניינים לדון במפריד, להרחיב את המשותף וללמוד גם מברי-
פלוגתא כיצד הם מתמודדים עם אותן הדילמות.
התכנית תעסוק בדילמות המלוות את החינוך היהודי ובמגוון דרכי התמודדות עם דילמות אלו במגוון
מערכות חינוך יהודי בארץ ובתפוצות. מטרת התכנית שהבוגר יבנה קומה נוספת בזהותו היהודית,
הדתית והמקצועית וכתוצאה מכך ימקד או ירחיב את תחומי שליחותו כמחנך בישראל ובתפוצות.
הלימודים מתקיימים בימי שני, במתכונת היברידית נוחה (שבוע בקמפוס היכל שלמה בירושלים ושבוע בלמידה מרחוק), ומשלבים קהילה של אנשי חינוך המאמינים בכוחה של המערכת החינוכית לבנות גשרים, ליצור חיבורים ולחנך לתקווה.
מידע שימושי על חינוך יהודי
ראש החוג: ד"ר גיא הלוי gaiha@herzog.ac.il
מרכז ייעוץ ורישום: 02-9937337 rishum@herzog.ac.il
יועצות לימודים:
יום שלישי: חני כהן 02-5320907 Chanico@herzog.ac.il
יום ראשון (אחכימה): הודיה בן חיים hodayabc@herzog.ac.il
מזכירות אקדמית תוכנית אחכימה .M.Ed
02-5320918 | 052-2929163
זמני קבלת קהל ומענה טלפוני:
יום א' בזמני הלימודים בתכנית 15:30 – 19:00
ימים ב', ג', ד', ה' 10:00 – 14:00 (ימי חמישי מענה מרחוק בלבד)
בעלי תואר ראשון .B.Ed/.B.A *
ציון ממוצע של לפחות 80 בלימודי התואר הראשון
**ראיון קבלה**
* תיתכן חובת קורסי השלמה, בהתאם לתחום אותו למד הסטודנט בתואר ראשון.
**הזימון לריאיון יישלח לאחר קבלת טופס ההרשמה**
המכללה תאפשר קבלת סטודנטים שאינם עומדים בתנאי הקבלה בכל תוכנית לימודים בהיקף של עד 10% מנימוקים של נתונים אישיים מיוחדים המצדיקים קבלה חריגה או מטעם הצורך להנגיש את ההשכלה הגבוהה לאוכלוסיות ייחודיות.
שכר הלימוד ללימודי תואר M.Ed. ו .M.A נקבע לפי ערך שנת לימודים אוניברסיטאית. משך תוכנית הלימודים הוא שנתיים לפיכך גובה שכר הלימוד בתוכנית מלאה הוא 200%. גובה שכר הלימוד לפרטיו יחושב על ידי יחידת שכר לימוד בהתאם לתוכנית הלימודים של הסטודנט שנקבעה לו על יד ראש התוכנית.
להכרה בלימודים קודמים, ללימודים להשלמת תואר, לפיצול לימודים ולאגרות לימוד לחצו כאן
מלגות וסיוע בשכר לימוד
מכללת הרצוג מעניקה מלגות וסיוע בשכר לימוד במגוון אפשרויות ומסלולים. הסיוע הוא לסטודנטים מתחילים, או כאלה שנמצאים כבר במהלך הלימודים ונזקקים לסיוע.
מלגות וסיוע בשכר לימוד
משרד החינוך
משרד החינוך מעניק סיוע בשכר לימוד למורים בשתי דרכים: החזר שכר לימוד או מענק שעות. (מענק שעות אינו מתאים למורים ב"אופק חדש"). פירוט הזכאים לסיוע זה ורשימת סדרי העדיפויות מופיעים בחוזרי מנכ"ל משרד החינוך ובתקציר על גבי טופס הבקשה שיש להגיש למשרד החינוך. ניתן לקבל טפסים אצל הגב' תמר כהן ביחידת שכר לימוד.
אנו ממליצים לבדוק היטב את הערך הכספי של כל אחת מהחלופות לפני הגשת הבקשות. מי שנמצא בחצי שבתון, זכאי להחזר שכר לימוד או מענק שעות עבור המחצית השנייה של שכר הלימוד.
ארגוני מורים
הסתדרות המורים וארגון המורים מעניקים מלגות לחבריהם הלומדים לקראת תואר שני. יש לעקוב אחר הפרסומים שלהם במהלך השנה.
ועדת המלגות של המכללה
ועדת המלגות של המכללה דנה פעמיים בשנה בבקשות לסיוע בשכר לימוד על רקע כלכלי (לאחר חופשת חנוכה ולאחר חופשת פסח). הועדה מטפלת רק בסטודנטים מן המניין שאינם מקבלים סיוע ממשרד החינוך או מקרנות ההשתלמות ולומדים בתוכניות המרכזיות של המכללה (ימי שלישי ורביעי). המכללה אינה מתחייבת להעניק מלגה לכל פונה. המלגה תוענק במחצית השנייה של שנת הלימודים.
למידע המלא על תהליך המלגות והסיוע בשכר לימוד לחצו כאן
לסטודנטים שמתחילים בשנה"ל תשפ"ו
היקף החוג: 18 ש"ש
| שם הקורס / נושאי הלימוד | נ"ז | Δ תנאי קדם / דרישה מקבילה / * הערות | |
| תשתית והתמחות | 16 | 70% | |
| חינוך יהודי
קורסי בחירה משתנים: |
13 | ||
| התמודדות עם השסע החברתי במגוון כלים – הרבעון הרביעי | 1 | ||
| אתגרי החינוך היהודי בחברה הישראלית העכשווית – תיאוריה, מעשה ויזמות | 2 | ||
| בינה מלאכותית ואתגריה בחינוך היהודי | 1 | ||
| חינוך ורב תרבותיות (מקוון) | 1 | ||
| תולדות החינוך היהודי ומשמעותם לחינוך במאה ה-21 | 1 | ||
| תמורות בחברה היהודית בעת החדשה והשפעתן על מערכת החינוך | 1 | ||
| חינוך יהודי בתפוצות פוסט 7.10 | 1 | ||
| צדק מאחה בניהול קונפליקטים, השלכותיו על עולם החינוך | 1 | ||
| סיורים א' | 1 | ||
| סיורים ב' | 1 | ||
| קורס בחירה מכלל קורסי התואר השני (מקוון) | 1 | ||
| סמינר קיץ | 1 | ||
| מחקר | 5 | ||
| שיטות מחקר כמותי | 1 | ||
| שיטות מחקר איכותני (מקוון) | 1 | ||
| סדנה לכתיבת עבודת מחקר | 3 | ¨ עבודת גמר- דרישה מקבילה.
הקורס יכיל את שלבי כתיבת העבודה. העבודה הסופית תוגש בקורס 'עבודת גמר'. |
|
| עבודת גמר | 0. 1 | 30% | |
| סמינריון מחקרי בחינוך יהודי
|
0. 1 | ¨ סדנה לכתיבת עבודת מחקר – דרישה מקבילה.
ייפתח מודל גנרי לכל עבודות הגמר בו יעלו התלמידים את העבודה הסופית. שלבי כתיבת העבודה מוגשים בקורס הסדנה. |
|
תוכנית לימודים חינוך יהודי – אחכימה
היקף החוג: 18 ש"ש
| שם הקורס / נושאי הלימוד | נ"ז | הערות | ||
| תשתית והתמחות | 18 | 70% | ||
| חינוך | 11 | |||
| 32035 | היבטים תיאורטיים בטיפול בנוער במצבי סיכון ונשירה | 1 | ||
| 32045 | המשפחה המתמודדת והתהליך החינוכי בקרב נוער במצבי סיכון ונשירה | 1 | ||
| 20030 | התמודדות עם מצבי לחץ וחרדה בקרב ילדים ובני נוער | 1 | ||
| 9030 | הפרעות קשב וריכוז בקרב ילדים ובני נוער במצבי סיכון ונשירה | 1 | משותף לחינוך מיוחד שלוחה 101 | |
| 32036 | נוירופדגוגיה – המוח שמאחורי תכניות הלמידה | 1 | ||
| 32067 | שמירה על הסביבה במקורות היהדות | 1 | ||
| 32021 | גישות פסיכולוגיות ומשמעותן לחינוך נוער בסיכון | 1 | ||
| 32057 | אתגרים חינוכיים בעידן הדיגיטלי
|
1 | ||
| 32066 | מניעת נשירה באמצעות מרחב חינוכי אומנותי | 1 | ||
| 32047 | קרימינולוגיה | 1 | ||
| 32049 | נוער במצבי סיכון ונשירה – סיורים | 1 | שנתי | |
| מחקר | 4 | |||
| 2001 | מחקר איכותני | 1 | ||
| 32998 | סמינריון מחקרי בחינוך יהודי | 3 | הקורס יכיל את שלבי כתיבת העבודה. העבודה הסופית תוגש בקורס 'עבודת גמר'. | |
| בינתחומי ביהדות | 3 | |||
| 32025 | דמויות בתנ"ך לאור חז"ל – א' | 1 | ||
| 32024 | דמויות בתנ"ך לאור חז"ל – ב' | 1 | ||
| 32040 | סוגיות בתולדות החינוך היהודי | 1 | ||
| עבודת המחקר | 0 | 30% | ||
| 32996 | עבודת גמר בחינוך יהודי (עד 11 בקבוצה)
|
0 | ¨ סדנת עבודת גמר- דרישה מקבילה.
ייפתח מודל גנרי לכל עבודות הגמר בו יעלו התלמידים את העבודה הסופית. שלבי כתיבת העבודה מוגשים בקורס הסדנה. |
|
מבנה הלימודים
מטרות התוכנית
הענקת מענה לשאלות ולתהיות חינוכיות וערכיות בקרב ציבור אנשי חינוך ויצירת מנוף להתמודדויות ולאתגרים אידאולוגיים המתעוררים בחינוך הדתי בעידן הנוכחי.
כחלק ממערך הקורסים במכללה אנו מעמידים לרשות הסטודנטים מגוון רחב של קורסים פרונטליים ומקוונים.
מספר הקורסים המקוונים שניתן לשלב במסגרת התואר משתנים בהתאם לחוגים בהם תבחרו ללמוד.
לוח השיעורים בחוג חינוך יהודי תשפ"ו
תכנית אחכימה מיועדת לנשים חרדיות, בוגרות תואר ראשון, המחפשות לשלב רמה אקדמית גבוהה
מבלי להתפשר על השקפת עולמן. לאור ניסיון של שנים, נבנתה התכנית מתוך חשיבה מוקפדת
ושימת לב להתאמה הן מבחינת סגל המרצים והן מבחינת תכני הלימוד והיא ממוקדת בהתמודדות
עם נוער בסיכון.
לימודי תואר שני הינם מאתגרים ואינם מנת חלקם של כלל הציבור. נדרשת השקעה ופניות
לימודית. עם זאת, התכנית מודעת לריבוי התפקידים של האישה החרדית ומציעה ליווי צמוד ותומך
במטרה לסייע לך להצליח. חשוב לציין שהרמה האקדמית והלימודית נובעת מאיכות הלומדות
המשתקפת בהשקעה במפגשי הקורסים וביניהם. חלק מחובות הלימודים כולל עמידה במטלות
שונות לאורך הסמסטר, כמו קריאת מאמרים ותרגול בקורסים הרלוונטיים.
הלימודים מתקיימים במשך שנה אחת בלבד, במשך שלושה סמסטרים – סמסטר חורף (ימי ראשון
16:00-22:00), סמסטר אביב (ימי ראשון 16:00-22:00) וסמסטר קיץ (מרוכז, שבעה ימי לימודים
במשך שבועיים, 9:00-16:00). חלק מהמפגשים נערכים בקמפוס המכללה, הנמצא בבניין 'היכל
שלמה'; במרכז העיר ירושלים, בקומה נפרדת לנשים בלבד, וחלקם מרחוק באמצעות זום.
תכנית הלימודים לתואר M.Ed. בהתאם לדרישות המל"ג, כוללת לימודי תשתית בתחום נוער בסיכון
וחינוך יהודי. במהלך הלימודים תכתוב התלמידה עבודה סמינריונית אחת הכוללת מחקר בתחום
שלמדה. בתכנית הלימודים משולבים קורסים מקוונים אותם ניתן ללמוד באופן עצמאי. למותר לציין
כי תכני הקורסים מותאמים לחלוטין לציבור החרדי, ומלווים ע"י הרבנית אביבה פרוש רכזת התכנית.
ראש החוג: ד"ר גיא הלוי gaiha@herzog.ac.il
מרכז ייעוץ ורישום: 02-9937337 rishum@herzog.ac.il
יועצות לימודים:
יום שלישי: חני כהן 02-5320907 Chanico@herzog.ac.il
יום ראשון (אחכימה): הודיה בן חיים hodayabc@herzog.ac.il
מזכירות אקדמית תוכנית אחכימה .M.Ed
02-5320918 | 052-2929163
זמני קבלת קהל ומענה טלפוני:
יום א' בזמני הלימודים בתכנית 15:30 – 19:00
ימים ב', ג', ד', ה' 10:00 – 14:00 (ימי חמישי מענה מרחוק בלבד)
בעלי תואר ראשון .B.Ed/.B.A *
ציון ממוצע של לפחות 80 בלימודי התואר הראשון
**ראיון קבלה**
* תיתכן חובת קורסי השלמה, בהתאם לתחום אותו למד הסטודנט בתואר ראשון.
**הזימון לריאיון יישלח לאחר קבלת טופס ההרשמה**
המכללה תאפשר קבלת סטודנטים שאינם עומדים בתנאי הקבלה בכל תוכנית לימודים בהיקף של עד 10% מנימוקים של נתונים אישיים מיוחדים המצדיקים קבלה חריגה או מטעם הצורך להנגיש את ההשכלה הגבוהה לאוכלוסיות ייחודיות.
שכר הלימוד ללימודי תואר M.Ed. ו .M.A נקבע לפי ערך שנת לימודים אוניברסיטאית. משך תוכנית הלימודים הוא שנתיים לפיכך גובה שכר הלימוד בתוכנית מלאה הוא 200%. גובה שכר הלימוד לפרטיו יחושב על ידי יחידת שכר לימוד בהתאם לתוכנית הלימודים של הסטודנט שנקבעה לו על יד ראש התוכנית.
להכרה בלימודים קודמים, ללימודים להשלמת תואר, לפיצול לימודים ולאגרות לימוד לחצו כאן
מלגות וסיוע בשכר לימוד
מכללת הרצוג מעניקה מלגות וסיוע בשכר לימוד במגוון אפשרויות ומסלולים. הסיוע הוא לסטודנטים מתחילים, או כאלה שנמצאים כבר במהלך הלימודים ונזקקים לסיוע.
מלגות וסיוע בשכר לימוד
משרד החינוך
משרד החינוך מעניק סיוע בשכר לימוד למורים בשתי דרכים: החזר שכר לימוד או מענק שעות. (מענק שעות אינו מתאים למורים ב"אופק חדש"). פירוט הזכאים לסיוע זה ורשימת סדרי העדיפויות מופיעים בחוזרי מנכ"ל משרד החינוך ובתקציר על גבי טופס הבקשה שיש להגיש למשרד החינוך. ניתן לקבל טפסים אצל הגב' תמר כהן ביחידת שכר לימוד.
אנו ממליצים לבדוק היטב את הערך הכספי של כל אחת מהחלופות לפני הגשת הבקשות. מי שנמצא בחצי שבתון, זכאי להחזר שכר לימוד או מענק שעות עבור המחצית השנייה של שכר הלימוד.
ארגוני מורים
הסתדרות המורים וארגון המורים מעניקים מלגות לחבריהם הלומדים לקראת תואר שני. יש לעקוב אחר הפרסומים שלהם במהלך השנה.
ועדת המלגות של המכללה
ועדת המלגות של המכללה דנה פעמיים בשנה בבקשות לסיוע בשכר לימוד על רקע כלכלי (לאחר חופשת חנוכה ולאחר חופשת פסח). הועדה מטפלת רק בסטודנטים מן המניין שאינם מקבלים סיוע ממשרד החינוך או מקרנות ההשתלמות ולומדים בתוכניות המרכזיות של המכללה (ימי שלישי ורביעי). המכללה אינה מתחייבת להעניק מלגה לכל פונה. המלגה תוענק במחצית השנייה של שנת הלימודים.
למידע המלא על תהליך המלגות והסיוע בשכר לימוד לחצו כאן
לסטודנטים שמתחילים בשנה"ל תשפ"ו
היקף החוג: 18 ש"ש
| שם הקורס / נושאי הלימוד | נ"ז | Δ תנאי קדם / דרישה מקבילה / * הערות | |
| תשתית והתמחות | 16 | 70% | |
| חינוך יהודי
קורסי בחירה משתנים: |
13 | ||
| התמודדות עם השסע החברתי במגוון כלים – הרבעון הרביעי | 1 | ||
| אתגרי החינוך היהודי בחברה הישראלית העכשווית – תיאוריה, מעשה ויזמות | 2 | ||
| בינה מלאכותית ואתגריה בחינוך היהודי | 1 | ||
| חינוך ורב תרבותיות (מקוון) | 1 | ||
| תולדות החינוך היהודי ומשמעותם לחינוך במאה ה-21 | 1 | ||
| תמורות בחברה היהודית בעת החדשה והשפעתן על מערכת החינוך | 1 | ||
| חינוך יהודי בתפוצות פוסט 7.10 | 1 | ||
| צדק מאחה בניהול קונפליקטים, השלכותיו על עולם החינוך | 1 | ||
| סיורים א' | 1 | ||
| סיורים ב' | 1 | ||
| קורס בחירה מכלל קורסי התואר השני (מקוון) | 1 | ||
| סמינר קיץ | 1 | ||
| מחקר | 5 | ||
| שיטות מחקר כמותי | 1 | ||
| שיטות מחקר איכותני (מקוון) | 1 | ||
| סדנה לכתיבת עבודת מחקר | 3 | ¨ עבודת גמר- דרישה מקבילה.
הקורס יכיל את שלבי כתיבת העבודה. העבודה הסופית תוגש בקורס 'עבודת גמר'. |
|
| עבודת גמר | 0. 1 | 30% | |
| סמינריון מחקרי בחינוך יהודי
|
0. 1 | ¨ סדנה לכתיבת עבודת מחקר – דרישה מקבילה.
ייפתח מודל גנרי לכל עבודות הגמר בו יעלו התלמידים את העבודה הסופית. שלבי כתיבת העבודה מוגשים בקורס הסדנה. |
|
תוכנית לימודים חינוך יהודי – אחכימה
היקף החוג: 18 ש"ש
| שם הקורס / נושאי הלימוד | נ"ז | הערות | ||
| תשתית והתמחות | 18 | 70% | ||
| חינוך | 11 | |||
| 32035 | היבטים תיאורטיים בטיפול בנוער במצבי סיכון ונשירה | 1 | ||
| 32045 | המשפחה המתמודדת והתהליך החינוכי בקרב נוער במצבי סיכון ונשירה | 1 | ||
| 20030 | התמודדות עם מצבי לחץ וחרדה בקרב ילדים ובני נוער | 1 | ||
| 9030 | הפרעות קשב וריכוז בקרב ילדים ובני נוער במצבי סיכון ונשירה | 1 | משותף לחינוך מיוחד שלוחה 101 | |
| 32036 | נוירופדגוגיה – המוח שמאחורי תכניות הלמידה | 1 | ||
| 32067 | שמירה על הסביבה במקורות היהדות | 1 | ||
| 32021 | גישות פסיכולוגיות ומשמעותן לחינוך נוער בסיכון | 1 | ||
| 32057 | אתגרים חינוכיים בעידן הדיגיטלי
|
1 | ||
| 32066 | מניעת נשירה באמצעות מרחב חינוכי אומנותי | 1 | ||
| 32047 | קרימינולוגיה | 1 | ||
| 32049 | נוער במצבי סיכון ונשירה – סיורים | 1 | שנתי | |
| מחקר | 4 | |||
| 2001 | מחקר איכותני | 1 | ||
| 32998 | סמינריון מחקרי בחינוך יהודי | 3 | הקורס יכיל את שלבי כתיבת העבודה. העבודה הסופית תוגש בקורס 'עבודת גמר'. | |
| בינתחומי ביהדות | 3 | |||
| 32025 | דמויות בתנ"ך לאור חז"ל – א' | 1 | ||
| 32024 | דמויות בתנ"ך לאור חז"ל – ב' | 1 | ||
| 32040 | סוגיות בתולדות החינוך היהודי | 1 | ||
| עבודת המחקר | 0 | 30% | ||
| 32996 | עבודת גמר בחינוך יהודי (עד 11 בקבוצה)
|
0 | ¨ סדנת עבודת גמר- דרישה מקבילה.
ייפתח מודל גנרי לכל עבודות הגמר בו יעלו התלמידים את העבודה הסופית. שלבי כתיבת העבודה מוגשים בקורס הסדנה. |
|
מבנה הלימודים
מטרות התוכנית
הענקת מענה לשאלות ולתהיות חינוכיות וערכיות בקרב ציבור אנשי חינוך ויצירת מנוף להתמודדויות ולאתגרים אידאולוגיים המתעוררים בחינוך הדתי בעידן הנוכחי.
כחלק ממערך הקורסים במכללה אנו מעמידים לרשות הסטודנטים מגוון רחב של קורסים פרונטליים ומקוונים.
מספר הקורסים המקוונים שניתן לשלב במסגרת התואר משתנים בהתאם לחוגים בהם תבחרו ללמוד.
לוח השיעורים בחוג חינוך יהודי תשפ"ו
תכנית אחכימה מיועדת לנשים חרדיות, בוגרות תואר ראשון, המחפשות לשלב רמה אקדמית גבוהה
מבלי להתפשר על השקפת עולמן. לאור ניסיון של שנים, נבנתה התכנית מתוך חשיבה מוקפדת
ושימת לב להתאמה הן מבחינת סגל המרצים והן מבחינת תכני הלימוד והיא ממוקדת בהתמודדות
עם נוער בסיכון.
לימודי תואר שני הינם מאתגרים ואינם מנת חלקם של כלל הציבור. נדרשת השקעה ופניות
לימודית. עם זאת, התכנית מודעת לריבוי התפקידים של האישה החרדית ומציעה ליווי צמוד ותומך
במטרה לסייע לך להצליח. חשוב לציין שהרמה האקדמית והלימודית נובעת מאיכות הלומדות
המשתקפת בהשקעה במפגשי הקורסים וביניהם. חלק מחובות הלימודים כולל עמידה במטלות
שונות לאורך הסמסטר, כמו קריאת מאמרים ותרגול בקורסים הרלוונטיים.
הלימודים מתקיימים במשך שנה אחת בלבד, במשך שלושה סמסטרים – סמסטר חורף (ימי ראשון
16:00-22:00), סמסטר אביב (ימי ראשון 16:00-22:00) וסמסטר קיץ (מרוכז, שבעה ימי לימודים
במשך שבועיים, 9:00-16:00). חלק מהמפגשים נערכים בקמפוס המכללה, הנמצא בבניין 'היכל
שלמה'; במרכז העיר ירושלים, בקומה נפרדת לנשים בלבד, וחלקם מרחוק באמצעות זום.
תכנית הלימודים לתואר M.Ed. בהתאם לדרישות המל"ג, כוללת לימודי תשתית בתחום נוער בסיכון
וחינוך יהודי. במהלך הלימודים תכתוב התלמידה עבודה סמינריונית אחת הכוללת מחקר בתחום
שלמדה. בתכנית הלימודים משולבים קורסים מקוונים אותם ניתן ללמוד באופן עצמאי. למותר לציין
כי תכני הקורסים מותאמים לחלוטין לציבור החרדי, ומלווים ע"י הרבנית אביבה פרוש רכזת התכנית.
ניתאי מס
רות נעמי
משולם הוביט
מרכז אקדמי תכניות קדמא ובעלז, מרכז החוג לחינוך
מרצה
ראש מערך תכניות חרדים
מרכז תכנית בעלזא
מרצה בכיר
מרצה
מנהל אקדמי לתוכניות התואר השני
ראש התוכנית לניהול מערכות חינוך
נשיא המכללה
מנהל תוכן בהוצאת תבונות
מרצה
פרופסור מן המניין
ראש החוג להסטוריה ולימודים כלליים
מנהלת תכנית מיתרים
מרצה







יועצי הלימודים והרישום שלנו כאן לכל השאלות. השאירו פרטים וינתן מענה בהקדם