שאלות נפוצות במודל (סטודנטים)

תשובה:

אם לחצת על צלמית M ולא נפתח האתר של חומרי הקורס, כנראה שיש לך חסימת חלונות קופצים. עליך לפתוח את החסימה וללחוץ מחדש על M. ישנו קובץ הסבר בפורטל סטודנט.

תשובה:

  1. מועד פתיחת הקורס עדיין לא הגיע
  2. במידה והמועד כבר הגיע יש לפנות למרצה שיפתח את הקורס לסטודנטים.

תשובה:

הקורסים משנת תשע"ו ומטה יושבים על השרת הישן.  יש להזין שוב שם משתמש וסיסמא ולחפש את הקורס ברשימת הקורסים מצד ימין.

במידה ומתקבלת הודעת שגיאה בהקשת הסיסמא יש ליצור קשר עם יחידת האינטרנט ולקבל את הקוד המתאים לשרת הישן.

תשובה:

נא בדקו אם קיימת בקשה נוספת כמו : אישור על הגשת מטלה, הצהרת הגשה ועוד.

תשובה:

לחיצה על המטלה.  ניתן לקבל פרטים לגבי המטלה ב"מצב הגשה".

תשובה:

כניסה ל"בקורס זה" (בסרגל האדום העליון) ו"ציונים"

תשובה:

יש לבדוק בדואר האלקטרוני את תיבות ה"ספאם", "רשתות חברתיות", "קידומי מכירות", "דואר זבל".

תשובה:

תואר ראשון – שושי ריפקין   02-9937348,   shoshyr@herzog.ac.il

תואר שני והשתלמויות – ברכה וילנסקי  02-5889006,  brachav@herzog.ac.il

תמיכה והסבר טכני ניתן לקבל בחדר מידע והדרכה:

יוני הרבנד (באלון שבות) והילה כהן  (במגדל עוז(