הסבת אקדמאים להוראת מתמטיקה

החוג למתמטיקה במכללת הרצוג מציע לסטודנטים ולסטודנטיות שני מסלולים מרכזיים – הראשון הוא כמובן תואר פלוס – תואר ראשון בלימודי חינוך, לצד תעודת הוראה במתמטיקה. השני הוא הוצאת תעודה להוראת המתמטיקה, כחלק ממסלול הסבת אקדמאיים.

מסלול הסבת אקדמאים להוראת מתמטיקה, מיועד לבעלי תואר אקדמי – ראשון או לימודים מתקדמים שונים – המעוניינים בהסבת מקצוע וללמד מתמטיקה בבתי ספר יסודי, חטיבה ותיכון. קיים גם מסלול הנקרא "הרחבת הסמכה", שמיועד לבעלי תואר ראשון בחינוך וכן בעלי תעודת הוראה (להבדיל מבעלי תואר ראשון בתחומים אחרים שמבצעים הסבה להוראה), המעוניינים להתמחות ספציפית בלימודי המתמטיקה.

כאן באתר מכללת הרצוג ניתן למצוא מידע נוסף אודות תנאי הקבלה, הכרה בלימודים קודמים, הליך הרשמה, שכר לימוד, מלגות וסיוע, היקפי לימודים, לוחות זמנים ועוד. כך למשל, במסגרת הסבת אקדמאים להוראת מתמטיקה, יש להוכיח זכאות לתואר אקדמי מוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה בציון ממוצע של 70 לפחות. זאת לצד תנאי קבלה נוספים המפורטים באתר.

היכנסו לעמוד הראשי בנושא הסבת אקדמאים והשאירו פרטים או בעמוד החוג ללימודי הוראת המתמטיקה במכללת הרצוג.

הרחבת ההסמכה וההוראה גם ללימודי חינוך מיוחד

מעוניינים ומעוניינות ללמד מתמטיקה גם במסגרת החינוך המיוחד? מכללת הרצוג מאפשרת את השילוב, תוך כדי ביצוע לימודים גם בחוג לחינוך מיוחד בהיקף 16 ש"ש, במקביל לתנאים נוספים כחלק מהחוג לחינוך ו/או לימודי דיסציפלינה ותוכניות התנסות קלינית.

השלמה לתואר ראשון בהוראה (.B.Ed)

בעלי תעודת "מורה מוסמך בכיר"? מחזיקים ומחזיקות בתעודת הוראה שאינה אקדמית? המכללה האקדמית הרצוג מאפשרת לבצע השלמה לתואר ראשון בהוראה תוך התמחות במגוון מקצועות הלימוד לתואר בהוראה וביניהן גם מתמטיקה.

יש ליצור קשר עם המכללה ולבדוק במדויק האם ואילו קורסים יש להשלים בחינוך, במתמטיקה, עבודות סמינריוניות, התנסות קלינית ועוד.