שלוחה נשים
קורסים מקוונים מתמטיקה חד-חוגי
+  הוראת המתמטיקה בשילוב כלים טכנולוגיים 1 | 87103600 | דר אליצור צורית | סמסטר א
+  סוגיות במחקר בהוראת המתמטיקה | 87103900 | מאיר רחל | סמסטר א
+  סטטיסטיקה למתמטיקאים 1 | 87101200 | דר ברנס אבינועם | סמסטר א
+  תולדות המתמטיקה 1 | 87102500 | דר שגב סטלה | סמסטר א
+  הוראת המתמטיקה בשילוב כלים טכנולוגיים 2 | 87103700 | וולף מירי | סמסטר ב
+  חשיבה כמותית | 87104300 | וולף מירי | סמסטר ב
בקורס נבדוק את כושר ההתמצאות שלנו במספרים שלמים ובשברים, יחס ואחוזים. בנוסף נתנסה בהמרת מידות שונות. נושאים אלו יילמדו באמצעות כליםטכנולוגים חדשים וניחשף לסוגי הוראה שונים. ההוראה תתבצע בצורה סדנאית מפעילה.... והכל ...מבלי להזכיר את המושג אלגברה...
+  מאבחון לתוכנית עבודה במתמטיקה | 87105800 | גולן נירית | סמסטר ב
אחוז לא מבוטל מהתלמידים שלנו מאובחנים כבעלי קשיים שונים ולקויות למידה, המשפיעים על הביצועים בתחום המתמטי. זאת כיוון שהמתמטיקה מורכבת מנדבך על נדבך וכוללת בתוכה מספר רב של מיומנויות בסיס ומנגנונים שונים. בקורס נתייחס למבנה של אבחון דידקטי, ננתח את הקשיים השונים העולים ממנו וניתן להם מענה בתוכנית עבודה מותאמת במתמטיקה לתלמידי חטיבה ותיכון.
+  גיאומטריה אוקלידית | 87101100 | דר ברנס אבינועם | שנתי
קורס מבואי העוסק בחלק ניכר מן הנושאים הנלמדים בגיאומטריה האוקלידית של המישור במסגרת התיכונית, תוך מתן דגש על המבנה הדדוקטיבי של התחום ועל יכולת בנית הוכחות. כולל חזרה על פרקי יסוד והעמקה בנושאים ידועים: מושגים ראשוניים, זוויות, משולשים, מרובעים, מעגל, שטחים ודמיון. המתכונת המקוונת הינה מרוכזת, ויפיקו ממנה תועלת סטודנטים שכבר למדו בעבר את התחום בהרחבה ברמת 4-5 יחל.
קורסים ביום א
 +  אסטרטגיות לפתרון בעיות מתמטיות 1 | 87103250 | דר אליצור צורית | סמסטר א | 09:00 - 10:20
+  דרכי הוראת המתמטיקה בחטיבת הביניים 1 | 87103450 | חנוכה אליענה | סמסטר ב | 09:00 - 10:20
+  סמינריון בהוראת המתמטיקה | 87104450 | דר עדי מרים | שנתי | 09:00 - 10:20
+  מבוא ללוגיקה מתמטית | 87102450 | דר עדי מרים | סמסטר א | 10:35 - 11:55
+  אלגברה ליניארית 1 | 87100750 | יודקוביץ רוני | סמסטר א | 10:35 - 13:30
+  גיאומטריה של המרחב | 87102950 | מאיר רחל | סמסטר א | 10:35 - 11:55
בקורס זה נלמד מושגים הגדרות משפטים ורעיונות מתחום הגאומטריה של המרחב. נתחיל במושגים הקשורים לישרים ומישורים במרחב, ולאחר מכן נתבונן בפינות ובגופים הנוצרים במרחב. הקורס מקנה ידע בגאומטריה של המרחב, ואסטרטגיות לפתרון בעיות. במהלך הקורס יושם דגש על הבנת הקושי שבתיאור המרחב על הנייר המישורי, והפתרונות לקושי זה. כמו כן הקורס ישלב אמצעי הוראה שונים כהדגמה לדרכי הוראת הגאומטריה והטריגונומטריה. השליש האחרון של הקורס יוקדש לנושא הטריגונומטריה במרחב, וישלב למידת הנושאים התאורטיים , יחד עם היכרות עם תכנית הלימודים ותרגול ברמת 4-5 יחידות לימוד כיום.
+  סטטיסטיקה למתמטיקאים 2 | 87105050 | דר עדי מרים | סמסטר ב | 10:35 - 11:55
+  תורת הקבוצות 2 | 87101450 | דר שזיפי אלישבע | סמסטר ב | 10:35 - 11:55
בקורס נלמד מושגים חשובים בתורת הקבוצות יחסים, יחסי סדר, עצמות, פעולות בין עצמות תוך פיתוח חשיבה לוגית מתמטית.
נלמד על עוצמות של קבוצות סופיות ואינסופיות. נלמד שעצמה של קבוצה אינסופית היא מעין הרחבת ההגדרה של מספר האיברים בקבוצה גם לקבוצות אינסופיות.
נלמד את משפטי קנטור בנושא עוצמות ועוצמת הקטע הפתוח (0,1).
על העוצמה ,א ו-א_0. נושאים נוספים כמו עוצמת קבוצת החזקה. המלון של הילברט.
+  מבוא לטופולוגיה | 87106050 | דר טייטלבאום אליענה | סמסטר א | 12:10 - 13:30
+  אסטרטגיות לפתרון בעיות מתמטיות 2 | 87103350 | דר אליצור צורית | סמסטר א | 12:10 - 13:30
+  גיאומטריה אנליטית | 87101750 | יודקוביץ רוני | סמסטר ב | 12:10 - 13:30
+  יסודות הגיאומטריה | 87102250 | פוזניק פניה | שנתי | 12:10 - 13:30
+  דרכי הוראת המתמטיקה בחטיבת הביניים 2 | 87103550 | דר אליצור צורית | סמסטר א | 14:20 - 15:40
+  משוואות דיפרנציאליות | 87101850 | דר שפרבר ישי | סמסטר ב | 14:20 - 15:40
+  מבנים אלגבריים | 87102750 | פוזניק פניה | שנתי | 14:20 - 15:40
+  פונקציות מרוכבות | 87101950 | רבינוביץ איריס | סמסטר א | 16:00 - 18:50
+  הסתברות 1 | 87101550 | דר שפרבר ישי | סמסטר א | 16:00 - 17:20
+  תורת המספרים | 87102050 | פוזניק פניה | סמסטר ב | 16:00 - 17:20
+  אשנב למתמטיקה | 87100100 | דר טייטלבאום אליענה | סמסטר א | 17:30 - 18:50
קורסים ביום ב
 +  לקויות למידה במתמטיקה- זיהוי והתערבות 1- מעורב | 87104000 | ירחי צילה | סמסטר א | 14:20 - 15:40
+  אנליזה 1 | 87100250 | פוזניק פניה | סמסטר א | 14:20 - 15:40
+  נושאים במתמטיקה לכיתה י 2- מעורב | 87104200 | ירחי צילה | סמסטר ב | 14:20 - 15:40
+  אנליזה 2 | 87100450 | פוזניק פניה | סמסטר ב | 14:20 - 17:20
+  נושאים במתמטיקה לכיתה י 1- מעורב | 87104100 | חנוכה אליענה | סמסטר א | 16:00 - 18:50
בקורס נעסוק בנושאים מתוך תכנית הלימודים בדגש על החשבון הדיפרנציאלי והאינטגרלי בעיקר לרמות 4-5 יחידות.
~הקורס עוסק בדרכי הוראה, ניתוח קשיים של תלמידים, הערכה של הלמידה, ובתכנים המתמטיים של הנושאים בקורס.
~.לצד נושאים תיאורטיים וקריאת מאמרים, ננהל דיונים במליאה, נשווה בין דרכי הוראה שונות והסטודנטים יציגו סקירה של יחידת הוראה באחד מנושאי הקורס
+  לקויות למידה במתמטיקה- זיהוי והתערבות 2- מעורב | 87105300 | ירחי צילה | סמסטר ב | 16:00 - 17:20
קורסים ביום ג
 +  תורת הקבוצות 1 | 87101350 | מאיר רחל | סמסטר א | 09:00 - 10:20
+  אנליזה 2- תרגול | 87100550 | אטיאס הדר | סמסטר ב | 09:00 - 10:20
+  אנליזה 3 | 87100650 | דר נוביק מרדכי | שנתי | 09:00 - 10:20
+  סמינריון במתמטיקה | 87103150 | פוזניק פניה | שנתי | 09:00 - 10:20
.בקורס זה נחפש ונקרא מאמרים. על בסיס זה נכתוב עבודה סימינריונית עיונית בהוראת המתמטיקה
+  סוגיות בהוראת האלגברה | 87104850 | מאיר רחל | סמסטר א | 10:35 - 11:55
+  אנליזה מתקדמת | 87105150 | רבינוביץ איריס | סמסטר ב | 10:35 - 13:30
הקורס יעסוק ביסודות האנליזה בשני משתנים ומעלה ,חדוא של פונקציות בשני משתנים ומעלה.
הסטודנטים לומדים מושגים באנליזה המתמטית. בעזרתם ידעו 1) לתאר ולייצג פונקציות שתי משתנים ומעלה 2) לחקור פונקציות רב משתנים 3) לחשב אינטגרל פונקציות שני משתנים
+  נושאים במתמטיקה לכיתה י 1 | 87104150 | דר אליצור צורית | סמסטר ב | 10:35 - 13:30
~בקורס נעסוק בנושאים מתוך תכנית הלימודים בדגש על החשבון הדיפרנציאלי והאינטגרלי בעיקר לרמות 4-5 יחידות.
~הקורס עוסק בדרכי הוראה, ניתוח קשיים של תלמידים, הערכה של הלמידה, ובתכנים המתמטיים של הנושאים בקורס.
~.לצד נושאים תיאורטיים וקריאת מאמרים, ננהל דיונים במליאה, נשווה בין דרכי הוראה שונות והסטודנטים יציגו סקירה של יחידת הוראה באחד מנושאי הקורס
~
+  גיאומטריה אוקלידית | 87101150 | דר נוביק מרדכי | שנתי | 10:35 - 11:55
+  מדידה והערכה במתמטיקה | 87103850 | חנוכה אליענה | סמסטר א | 12:10 - 13:30
+  אנליזה 1 | 87100250 | פוזניק פניה | סמסטר א | 12:10 - 13:30
+  אלגברה ליניארית 2 | 87100950 | יודקוביץ רוני | סמסטר ב | 12:10 - 13:30
+  אלגברה וקטורית | 87102350 | דר אליצור צורית | סמסטר א | 14:20 - 17:20
+  אנליזה 1- תרגול | 87100350 | אטיאס הדר | סמסטר א | 14:20 - 15:40
+  הוראה מותאמת בכיתות על יסודי- מעורב | 87105400 | גולן נירית | סמסטר ב | 14:20 - 17:20
בכיתות שאנו מלמדים ישנו מספר לא מבוטל של תלמידים יצירתיים ומוכשרים אך בעלי לקות למידה, שמתקשים בתחום המתמטי. בקורס הזה נתייחס למגוון של לקויות וקשיים המשליכים על התפקוד המתמטי של התלמידים בגילאי חטיבה ותיכון וניתן להם מענה פרקטי בהוראה מותאמת.
+  מבנים אלגבריים | 87102750 | פוזניק פניה | שנתי | 14:20 - 15:40
+  אלגברה ליניארית 1- תרגול | 87100850 | אטיאס הדר | סמסטר א | 16:00 - 17:20
+  אלגברה ליניארית 2- תרגול | 87101050 | אטיאס הדר | סמסטר ב | 16:00 - 17:20
+  יסודות הגיאומטריה | 87102250 | פוזניק פניה | שנתי | 16:00 - 17:20
קורסים ביום ה
 +  אלגברה וקטורית- מעורב | 87102300 | דר שגב סטלה | סמסטר א | 09:00 - 11:55
הקורס יעסוק בתיאור המתמטי של המרחבים R^2 ו R^3 (המישור והמרחב) באמצאות וקטורים: הצגה גיאומטרטית והצגה אלגברית של וקטורים, מכפלה סקלרית ומכפלה וקטורית, הצגות פרמטריות של ישרים ומישורים במרחב התלת מימדי, חישובי זוויות ומרחקים
+  גיאומטריה של המרחב- מעורב | 87102900 | מאיר רחל | סמסטר ב | 09:00 - 10:20
בקורס זה נלמד מושגים הגדרות משפטים ורעיונות מתחום הגאומטריה של המרחב. נתחיל במושגים הקשורים לישרים ומישורים במרחב, ולאחר מכן נתבונן בפינות ובגופים הנוצרים במרחב. הקורס מקנה ידע בגאומטריה של המרחב, ואסטרטגיות לפתרון בעיות. במהלך הקורס יושם דגש על הבנת הקושי שבתיאור המרחב על הנייר המישורי, והפתרונות לקושי זה. כמו כן הקורס ישלב אמצעי הוראה שונים כהדגמה לדרכי הוראת הגאומטריה והטריגונומטריה. השליש האחרון של הקורס יוקדש לנושא הטריגונומטריה במרחב, וישלב למידת הנושאים התאורטיים , יחד עם היכרות עם תכנית הלימודים ותרגול ברמת 4-5 יחידות לימוד כיום.
+  סוגיות בהוראת האלגברה- מעורב | 87104800 | מאיר רחל | סמסטר ב | 10:35 - 11:55
במהלך הקורס נתמקד בדרכי הוראת האלגברה של חזקות, לוגריתמים, בעיות גדילה ודעיכה, סדרות ואינדוקציה ובעיות מילוליות. נכיר את תכנית הלימודים של 4-5 יחידות בנושאים אלו, ונציג אסטרטגיות להבנה ופתרון תרגילים ברמת 4-5 יחידות. נעסוק בקשיים ובאתגרים הפדגוגיים, ונציע דרכי הוראה שיסייעו ללמידה מיטבית.