מאמרי מורים
עוד על המבנה הספרותי של סיפור גן עדן (ב 4 – ג 24), בית מקרא נו (תשע"א), עמ' 5 – 39 |
- 1
Associative Meanings in the Character Evaluation of Lot’s Daughters, CBQ 76 (2014), 40-57 | 2014
- 2
The Structural Paradigm of the Ten Plagues Narrative and the Hardening of Pharaoh's Heart, VT 64 (2014), 588-610 |
- 3
מחריגות לשונות- הקמת מטו"ת- מרכז טיפוח והעצמה לתלמידים בשנת תש"ע -2010 במכללה האקדמית לחינוך ע"ש הרא"מ ליפשיץ. בתוך: י. רוזנפלד, (עורך). סיפורי הצלחה ממרכזי התמיכה לסטודנטים עם לקויות למידה. תל אביב: הוצאת מכון מופת ומכון מאיירס-ג'וינט-ברוקדייל |
- 1
Givon, S.(2013) Using Figurative Language to Assess the Stage of Acceptance of Learning Disability as a Springboard for Treatment of Students with Learning Disabilities. Creative Education, 4(6), 376-387. | 2013
- 2
ברגר, ד., קליין, מ., פאר, ר., 2015. "גישות לתיאורית האבולוציה בהגות היהודית". | 2015
- 1
Peer, R., Klein, M., Berger, D. 2015. "Report from the Field: A Pilot Project on the Teaching of Jewish Views of Evolution in Israel". In preparing. | 2015
- 2
Berger, D. (2012) "Random Natural Laws Versus Direct Trends: A Cabbalistic Interpretation Based on the Teachings of Rabbi Kook", In: Origin of Design in Nature, Joseph Seckbach & Richard Gordon (eds.), Springer, pp. 221-237. | 2012
- 3
Bar-Shai N, Keasar T,Shmida A. 2011 , How do solitary bees forage in patches with a fixed number of food items? Animal Behaviour 82: 1367-1372 | 2011
- 1
Blau, R. & Klein, P.S. "Effects of Elicited Emotions on Cognitive Functioning of Preschool Children With Different Types of Temperament," Journal of Cognitive Education and Psychology, 10(2), pp. 157-166 ) | 2011
- 1
בלאו, ר. ובלאו, פ. "'עבדי השם' – הפרעת טרדנות כפייתית אצל מתבגרים דתיים", הייעוץ החינוכי י"ז, עמ' 147-157 | 2012
- 2
שילוח טמאים מה'מחנה' על פי מגילת המקדש, כתבי יוסף בן מתתיהו ו 4Q274 1 I', מגילות, י (תשע"ד), עמ' 16-1 | 2014
- 1
The Ordination of the High Priest and the Consecration Days in the Temple Scroll, Revue de Qumran 29 (2017), pp. 79-104 | 2017
- 2
'מבריאה לברית: מחקרים במגילות קומראן', קתדרה, 166 (תשע"ח), עמ' 151-147 (מאמר ביקורת) | 2018
- 3
בוזגלו, א' (2013). החינוך הערכי במערכת החינוך בישראל: החינוך המוסרי. בתוך, ע' ברנדס ויששכר ר' (עורכות), חינוך לערכים בעולם משתנה (עמ' 22-26). ירושלים: האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים, היזמה למחקר יישומי בחינוך. | 2013
- 1
בוזגלו, א' והבר, ח' (2014). "אפקט רובין הוד" בניהול בית ספר. אורשת, ה', 1-21. | 2014
- 2
Buzaglo, A., Wasserman, E., & Vieder, N. (2014). Do apprentice workshops benefit the novice teacher? Procedia – Social and Behavioral Sciences, 143, 199 – 203. | 2014
- 3
(With S. Zadik) "Criticism of Aristotelian Science in Fourteenth-Century Jewish thought",Journal of Jewish Studies JJS, 66/1 (2015), pp. 116-137. | 2015
- 1
"כוחניות החומר הראשון בפילוסופיה היהודית: בנתיב המעבר בין הסכולסטיקה הנוצרית לבין ר' חסדאי קרשקש", בתוך: ש' ויגודה ואחרים (עורכים), אדם לאדם, ירושלים, תשע"ו, עמ' 311- 326. | 2015
- 2
"מה בין עיקרי אמונה לפרדס בפילוסופיה היהודית של ימי הביניים", מכלול, סדרת כנס פרדס, א (תשע"ו), עמ' 79- 91. | 2015
- 3
היהודי כאחר: עיון בשלוש יצירות עכשויות על השואה, דברים 6 (תשע"ג), עמ' 203 – 214 | 2013
- 1